Monday, November 21, 2016

Nak Buat Menu Bar, Tapi...

Harini ada pertanyaan kepada blogger2 yang rajin melawat blog daku yang biasa2 ni.
Acaner nak buat tab menu kat atas tu? Ada baca tutorial dan dah paham. Cuma, ada masalah sikit.
Contohnya, daku ni kan ke rajin join GA skang ni. Insyaallah aku akan join lagi. Skang agak busy. Tak keruan idup jadiknya. So, aku nak buat menu tab untuk Home. Lepas tu nak ada Menu tab untuk GA sahaja. Lepas tu citer pasal life aku sahaja. Macam GA dengan life aku kan dah penah ada posting. Jadi, caner nak masukkan GA tu dalam menu tab GA?
Kalau ada sesapa boleh bantu. Mintak tolong ek. Kalau tak nak bantu pon takpe. Tolong doakan aku berjaya untuk hasilkan menu tab yang macam aku nak dah leee... Kuikuikui. 
Nak breakfast dulu. Karang online balik.
Sekian, tataaaa.

No comments:

Post a Comment